ייפוי כוח מתמשך- דרך משפטית חדשה לתכנן את העתיד בבטחה

במסגרת תיקון 18 לחוק הכשרות והאפוטרופוסות, שהתקבל לאחרונה, התחוללה מהפכה של ממש בתפיסת החוק את עקרון היסוד של רצון האדם על גופו ורכושו. במסגרת תיקון זה, ניתנה האפשרות לכל אדם, מעל גיל 18, המסוגל כיום להבין את משמעות והתוצאות של מעשיו - למנות אדם אחר או מספר אנשים (לרוב- קרובי משפחה או מומחים בתחומי הרפואה) שישמשו כמיופי כוחו לקבלת החלטות בענייניו, כאשר לא יהיה כשיר עוד לקבל החלטות בעצמו. 

ההחלטות שיכול מיופה הכוח לקבל באמצעות ייפוי הכוח הנם בעניינים רפואיים, רכושיים ואישיים (לרבות צרכי היום יום ומקום מגורים). 

עוד במסגרת מסמך זה, ניתן להנחות את מיופה הכוח כיצד יהיה עליו לפעול בעת קבלת החלטותיו ולמעשה בכך- לתכנן את עתידכם בבטחה. מסמך זה נקרא ייפוי כוח מתמשך ונערך באמצעות עורך דין אשר הוסמך לכך. על מנת לערוך מסמך זה, ניתן ליצור קשר עם משרדנו כאן


אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין העוסק בתחום.

האמור במאמר זה מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. השימוש באמור במאמר זה אינו יוצר יחסי עו"ד לקוח בדרך כלשהי, משרד עו"ד ניצן ממון אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע האמור במאמר זה.